Megan-Black

Alla inlägg under februari 2011

Av Megan Black - 26 februari 2011 11:45

Nu ska jag snart iväg till jobbet :) 

Efter det ska jag upp till allum göra klart nån spanska grej med min grupp...

Hatar spanska med stort H!.

Aja sen ska jag kanske köpa en foundation vet inte om jag orkar, 

har massa annat att plugga på också ... ! 

Så det blir en lång dag men nu måste jag gå :P

Av Megan Black - 23 februari 2011 08:35

Har precis gjort en ny header men får inte till storleken...! 

Vet någon hur man gör för att få den att passa? 

Behöver verkligen hjälp! 

Men nu måste jag springa till skolan, så jag inte kommer försent, 

Puss 

Av Megan Black - 22 februari 2011 21:10

Tjoo! 

Har varit på gymmet idag och typ " visat" att jag vet hur alla maskiner fungerar så att de kan godkänna mitt kort en gång för alla. 

Bjuder på en bra låt med Robin Bengtsson - Another lover´s gone. 

Pausa på 0:56 då ser han precis ut som zac efron! Eller vad tycker ni? 

Hehe, var bara tvungen att säga det :) 

Av Megan Black - 21 februari 2011 15:51

Jag har skaffat ett jobb ! Inte det roligaste men ändå ;P

Jag ska jobba som..... städare på ABF i floda, Tada :D

Hahah kommer jobba på helgerna i ungefär 3 timmar. 

Tjänar upp till 400kr på de, så det blir lite mer än 1000kr varje månad.

Var bara tvungen att berätta :P

Så nu ska jag äta mellanmål, klockan fem kommer mamma hem för att jag ska på utvecklingssamtal. 

Ikväll blir det mys framför TV:n med Big Brother ;)

Kollar ni på Big Brother? Varför, Varför inte ? 

Kommentera gärna :D

// Puss


Av Megan Black - 21 februari 2011 08:12

Då var det skola igen då...

Fast det är Tema vecka denna veckan så jag får väl hoppas att det blir rätt så kul. Det blir iallafall roligare än en seg matte lektion :) 

Sen kan man inte gå på gymmet efter skolan heller på grund av utvecklingssamtal.

Kan ju inte säga att man längtar precis ;D


När jag kommer hem ska jag städa hamsterburen. Inte heller någon hit men med bra musik funkar det :) 


Av Megan Black - 20 februari 2011 12:52

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på länge , mest för att det varit så mkt både hemma och i skolan. Men jag ska försöka komma igång igen. I onsdags så fyllde jag 15år, så nu är man byxmyndig då  :D

Igår var man på värlsdkulturmuseet och kollade på en utställning om japanska stilar. Typ sån söt stil som Foki har ;D

Det roligaste var nog att ta purikura fotograferingar :D 

Fast den som vi tog kort i var en väldigt enkel modell. 

Senare tog vi spårvagn till avenyn och gick på Hard Rock Café.

Det är nog min favorit resturang efter den i Grekland.  Denna gången hamnade vi vid Kiss bord. Hehe förra gången var det Beatles ;P.

Kollade ju självklart på mello sen också, kan ju inte säga att det var jätte bra bidrag denna gången heller, men men. 

Tror iallafall att Eric Saade eller Danny kommer ta hem allt ;D

Bjuder på lite bilder: 

Hade pyntat bilderna ännu mer om vi hunnit, men vi var ju inte de enda som ville ta kort :)

       Nån gitarr som Kiss hade haft på nån spelning :)    Min mat ( åt inte ens halva burgaren)  Nästa bild är jag och Mamma utanför-->     Maya 

   Jag ^^             Vill ha sånna naglar --> Det är nån annan grej på världskulturmuseet när man kan göra sina egna lösnaglar med massa pynt ( ska dit då också)       Jag som bakar min egna tårta :) ( Rosa). Tårta jag fick på alla hjärtans dag <3       Hade lite tråkigt så jag tecknade lite. Ska likna Edward Cullen, hehe inte så likt.   Och jag då som BYXMYNDIG ! 



Presentation


♥ MEGAN BLACK ♥

Music

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Vem äv dessa Vampyrerna gillar du mest?
 Damon ( The Vampire Diaries)
 Stefan( The Vampire Diaries)
 Katherine ( The Vampire Diaries)
 Bill ( True Blood)
 Eric ( True Blood)
 Alaric ( The Vampire Diaries)
 Isobel ( The Vampire Diaries)
 Edward ( Twilight)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write something in MY Guestbook♥

♥Translate to English♥

Besöks räknare

Blogg värde


Ovido - Quiz & Flashcards