Megan-Black

Alla inlägg under oktober 2010

Av Megan Black - 31 oktober 2010 18:23

Jag går till dansen iaf. Här hemma är det sååå tråkigt. 

Men våra nya grannar har flyttat in under dagen. Det är en branfamilj med 3 barn. Jag tror dom är 1,2 och 8. Något sånt var det nog...

Just nu sitter jag inne på mitt rum och lyssnar på musik och ja bloggar :P

Dansen börjar kvart i sju. Så vänta ska bara kolla det är....... inte så långt kvar.

* Funderar på vad mer jag ska skriva*

Som ni märker har jag inget roligt att skriva om. ( Nästa Halloween ska jag ha något planerat) för annars sitter man bara hemma som jag. 

Nej men nu ska jag gå,, mamma börjar tjata om att jag kommer komma försent.

Av Megan Black - 31 oktober 2010 15:02

Chaa!

Idag är det Halloween !! Ska köpa lite godis. Vet inte om det är dans idag eftersom det är Halloween. Nathalie säger att det typ är det. Men jag vet inte om jag orkar idag, även om jag skippat 3 gånger redan denna terminen. Vi får se.

Ikväll blir det mys vid tv:n med skräckfilmer och massa godis.

Hahah idag fick Molly (hamster) damp och hoppade ner på golvet.

Maya slängde sig efter och välte ner min lampa som gick i tusen bitar, och där satt jag med katten och typ : va fan hände??!

Hahaha men ska nog gå nu,, lägger kanske ut nån bild sen men det är inte säkert för våran dator är sönder.


Av Megan Black - 29 oktober 2010 21:22

Äntligen är det lov!! :)

Vi hade hemstudier idag istället för skola :) soft

HAHAH sov till 2 idag :P 

Kollade precis på Idol. Tycker egentligen inte det är bra men jag har inget annat att göra. Kollade på Waterloo road idag oxå det är såå j*vla bra.

Om ni undrar så går det på BBC entertainment. Jag kollar mest på den kanalen för att pappa kommer från England.

Någon som fattar hemuppgiften jag kan typ inte öppna dokumentet? :S

Värsta konstigt. Någon som vill göra något på lovet?

Av Megan Black - 24 oktober 2010 22:17


Heeej,, idag så har jag varit på klädkällaren och allum, jag hittade inget i Klädkällaren.

Men jag köpte 2 nagellack på Lindex: Ett blått och ett gult.

Och såklart köpte jag boken Vampire Diarys 2 " Vreden ovh Återkomsten"

Jag älskar Vampire Diarys!

Ska köpa boxen när den kommer ut ♥ Vi gick igenom mer av dansen idag oxå, asså jag kommer alldrig lära mig den..

 Har precis gjort varm choklad med grädde *mums*

Jag lägger upp lite bilder // Puss

       Stor bild åt Vampire Diaries.

Av Megan Black - 21 oktober 2010 19:00

Idag på träslöjden kom årets första snö !

Det var inte mycket och är borta nu men ändå ;P

   

Av Megan Black - 17 oktober 2010 21:57

Heej, jag har inte bloggat på jättelänge...

Men det finns inget kul att skriva om, eller jo jag fick G på Matteprovet men det var det enda.

Åhh jag håller på att tråka ihjäl!!

Har spenderat hela dagen med att kratta löv och fått betallt.

Skippade dansen idag för jag har fått min m...

Har så jävla ont. Varför var jag tvungen att få den idag,, skulle ju åkt och shoppat elr något.

Köpte ett par jeans i Allingsås i fredags ( har brist på byxor)

Men nu ska jag gå och läsa Vampire Diarys, boken är inte lika bra som serien men ändå.

I ♥ Vampire Diarys


Av Megan Black - 12 oktober 2010 20:34


Sitter här och kollar på fotboll,, är så gott som tvungen för pappa gör det ;P

Nu gjorde Holland precis ett mål !

f*n också!

Nu ligger det 0-1 till Sverige..

Övar lite på matten samtidigt,

Neej,, dom gjorde nästan mål igen !

GO SWEDEN !

Av Megan Black - 9 oktober 2010 19:30

                 

Presentation


♥ MEGAN BLACK ♥

Music

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Omröstning

Vem äv dessa Vampyrerna gillar du mest?
 Damon ( The Vampire Diaries)
 Stefan( The Vampire Diaries)
 Katherine ( The Vampire Diaries)
 Bill ( True Blood)
 Eric ( True Blood)
 Alaric ( The Vampire Diaries)
 Isobel ( The Vampire Diaries)
 Edward ( Twilight)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write something in MY Guestbook♥

♥Translate to English♥

Besöks räknare

Blogg värde


Ovido - Quiz & Flashcards