Megan-Black

Alla inlägg under september 2010

Av Megan Black - 30 september 2010 16:32


Nu har jag äntligen gjort NO-Provet!!

Missade första frågan :S

Men det är iaf gjort!! Fri från Läxor och Prov :P   


Skulle egentligen gått på ungdomsträningen idag,, men men allt blir inte av...

Är bara så jävla trött på skola och allt,, vill bara sova.

Äh ,, jag springer en snabb sträcka senare :P


Bjuder på lite bilder fråb sommaren :) - - >   Milly o Molly!Haha vad solbränf man är :PKnossos,PoolenPappas födelsedagstårtaGöteborgshjulet

Av Megan Black - 29 september 2010 07:15

Heejee!


jag har precis gjort mig i ordning inför skolan.

Vi har SO-Prov idag,, har övat lite igår.

Men ska öva så mkt det går innan skolan idag.

Aja ,, ska äta frukost nu,, Bye

Av Megan Black - 24 september 2010 21:30

Kom precis hem från Allum, var där med Nathalie :)

Vi kollade skor oxh kläder.

Jag hittade ett par skor jag gillade men väntar med att köpa dom.

Köpte pizza på vägen hem och kollade på idol.

Av Megan Black - 22 september 2010 16:15

 Dina bokstäver är latinska. Dina siffror är arabiska. Din demokrati är Grekisk. Din pizza är Italiensk. Din kebab är turkisk. Din alkohol uppfanns av iranier, du älskar att åka till Thailand, din favoritrappare har afrikanskt påbrå, han den där roliga på TV är kurd, din landslagskapten är bosnisk, ditt rik är från Kina. Visst vore det tråkigt utan invandrare.... om du tycker det är dåligt att SD kom in i riksdagen, kopiera då detta ochlägg in på din blogg :)

Av Megan Black - 22 september 2010 15:45

Kom precis hem från skolan,, tog ett tah på grund av alla läxor jag bäst hem.

Just nu har jag: NO,SO,SV,MA, Livskunsap och 2 spanska läxor.

Nu ska jag iaf plugga och ta mellanmål,, blir inget gym idag heller har för mkt läxor.

Imorse när jag skulle äta frukost ( oboý och macka) 

glömmde jag kolla datumet på mjölken... Så oboýen smakade jätte surt typ som...som..jordgubbsmjölk :S

Efter att ha råkat dricka jätte mkt såg jag att den gått ut för 8 dagar sen!!!

USCH jag ville bara spy!

Då vet ni det,, men nu måste jag återgå till att plugga 

Av Megan Black - 22 september 2010 08:00

Står framför spegeln och plattar håret,, vi börjar inte förrän 10.10 idag.

Men ska äta frukost nu allihop!! 

Av Megan Black - 19 september 2010 12:45

Någon som vet hur man lägger upp massa bilder som ett helt allbum ?? <3

Av Megan Black - 19 september 2010 12:30


Just nu håller vi på att städa hela huset,, till att mamma kommer hem.'

Det gör vi alltid när hon varit borta så hon kommer hem till ett rent hus.

Vvi ska hämta henne på flygplatsen vid 22 någonting.

Jag längtar efter att få se kort,, och vad hon köpt åt oss.

Igår åkte hon London Eye <3 

Hon tyckte att Göteborgshjulet var käskigare för att det gungade så mkt.


Måste åka London Eye någon gång jag med :)

Men nu ska jag dammsuga TV-rummet,, sen ska jag jogga en sväng.

Kan inte gå på dansen idag för att vi ska hämta mamma,, men det kommer fler gånger.

Presentation


♥ MEGAN BLACK ♥

Music

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Omröstning

Vem äv dessa Vampyrerna gillar du mest?
 Damon ( The Vampire Diaries)
 Stefan( The Vampire Diaries)
 Katherine ( The Vampire Diaries)
 Bill ( True Blood)
 Eric ( True Blood)
 Alaric ( The Vampire Diaries)
 Isobel ( The Vampire Diaries)
 Edward ( Twilight)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write something in MY Guestbook♥

♥Translate to English♥

Besöks räknare

Blogg värde


Ovido - Quiz & Flashcards