Megan-Black

Alla inlägg under augusti 2010

Av Megan Black - 27 augusti 2010 17:00

Stod på dagens schema att vi skulle göra aktiviteter i klassrummet.

Men när jag kom fram skulle vi tydligen gå nån runda och göra tävlingar elr vad man kan säga.

Vi var indelade i våra grupper som består av 3st 7:or 2st 8:or och 2st 9:or.

Jag hade inte kul kan jag ju säga...

Men vi fick iaf fica sen :)

Av Megan Black - 26 augusti 2010 18:45

Nu har jag kommit hem från göteborg allderles nyss :P

Ska kort berätta om dagen,, försöker att inte gå in på detaljer idag.

Vi åkte tvåvåningsbuss till Göteborg.

Jag och madeleine satt bredvid varann på övervåningen !

Det var faktigst ganska häftigt.

På Naturhistoriska gick vi en guidad rundtur,, sedan sprang vi runt själva.

De siamesiska tvillingarna var jätte läskiga    

Efter det gick vi till Slottskogen.

De har stängt klappa djuren stället...

jag som alltid älskat den delen :)

Jag, Madde och Malin stannade kvar efter att alla andra åkt hem.

Vi tog spårvagn till Brunnsparken och gick på Mackan.

Sedan skulle Madde hem ( hände mer imellan,, men som sagt inte för mycket detaljer)

Jag och Malin tog spårvagnen till Nordstan för att komma hem.

vi tog bussen som gick till Sjövik,, så jag fick hoppa av i Gråbo och ta en ny buss till Stenkullen.

Av Megan Black - 26 augusti 2010 07:45

Hej,, 

är jättetrött våra gäster gick inte förren vid midnatt igår...

Man vill ju inte gå och lägga sig när man har besök direkt.

Hade skit ont i halsen när jag vaknade idag,, och halstabletterna hjälper men inte mkt.


Men det ska bli kul att åka till Göteborg med klassen.

Har t.ex inte varit på Naturhistoriskamuseét :)

Vill se siamesika tvillingarna :S

Stannar nog kvar i Göteborg efteråt med någon kompis,, vi får se :)'




Av Megan Black - 25 augusti 2010 22:45

Tjoosan!!


Sitter vid datan nu,, Harry och dem är fortfarande hät.

Förvånar mig att Harry fortfarande är uppe,, lite sent för en 1.5-åring :P

Harry har haft jätte kul med Maya hela dagen.

Han har t.ex rotat i min garderob och slängt ut alla mina kläder över golvet... xD

Dansat + ringt till random personer från våran telefon :P


Skriver kanske mer imon. 


Av Megan Black - 25 augusti 2010 08:00

Heej,, är på väg till skolan.

v iska vara på Stone Hill hela dagen.

Jag har svårt att välja kläder eftersom det är rätt kallt ute.

Men jag gör nog som Lina och tar shorts under mjukisbyxorna.


Idag går vi till 14.00. 

Klockan 15.00 kommer mammas bästa kompis hit ( Med Familj hennes man och son Harry)

Hennes man kommer från England.

Vi ska hyra det här rummet i området till dem.

Men nu måste jag springa till skolan

// Puss

Av Megan Black - 17 augusti 2010 21:45

Tjoo! 

Idag var jag och Nathalie i Göteborg för att träffa Jonathan och Leon.

Vi tog 19 över 3 tåget och fick vänta på att deras buss skulle komma.

De kom typ 10 minuter tidigare.

Vi skulle verkligen ha planerat bättre, för det fanns ingen bra film på bio vi kunde se.

De hade ju varit i Göteborg några dagar innan oxå,, och gjort det mesta.

Det kändes som följa John.

Jag och Nathalie gick först och föreslog saker att göra,, och de bara gick bakom och sa : Vet inte, ni får bestämma.

Man bah,, lite kan de väl komma med elr? Det var ändå dom som ville ses.

Så sedan delade vi på oss.

De gick och åt medans vi kollade Göteborgshjulet, köpte godis och åkte till Bergakungen och kollade lite saker.

Där var det en skit läskig gubbe som skrek något efter oss, han var full och satt på nån parkbänk..

Senare hade jag och Natta fixat skjuts,, när Jonathan, Leon och deras andra vänner ville att vi skulle ses...igen.

Vi väntade rätt länge,, men sen fick vi brottom till tåget och sprang.

Fast vi hade visst sett fel tid så det var 10 minuter kvar när vi kom.

De andra kom kort därefter och frågade om vi skulle vara med, men som sagt skulle vi hem + att de är ju tråkiga :P

Av Megan Black - 17 augusti 2010 17:30

Heej, idag var jag med Nathalie :)

Vi delade ut reklamblad för mammas jobb, och ja vi får betallt för det.

Imon får jag räkna ihop hur mycket vi tjänade.

1 eller 1,50 för varje blad vi delar ut, så vi kanske har tjänat 150 var.

Regnet öste ner, och vi blev jätteblöta.

Vi försökte dela ut mer än då,, men gav upp när det började regna ännu mer...

På ICA kvantum köpte vi varsinn bullle och coca-cola.

Sen blev det för sent att dela ut fler.

Det okända var idag men jag kollade knappt för jag grejade med datan.

Imon ska jag och Nathalie träffa Jonathan och Leon i Göteborg.

( De är gamla kompisar till mig)

Vi gick i samma klass iaf.

Fast vi har inte setts på 5-6 år så vi får se hur det går.

Men det går säkert bra,, vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra än :)

Av Megan Black - 16 augusti 2010 10:15

Kom precis ut från duschen ska äta frukost nu,, är skit hungrig.

Jag försöker komma på vad vi ska göra idag.

Killarna vill ju inte direkt åka till Allum,, bowlingen är sommarstängd.

Vet inte vilken tid de kommer,, men han ringer nog.

Gick upp vid 7 idag,, kunde inte sova.

Skriver mer senare idag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


♥ MEGAN BLACK ♥

Music

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Omröstning

Vem äv dessa Vampyrerna gillar du mest?
 Damon ( The Vampire Diaries)
 Stefan( The Vampire Diaries)
 Katherine ( The Vampire Diaries)
 Bill ( True Blood)
 Eric ( True Blood)
 Alaric ( The Vampire Diaries)
 Isobel ( The Vampire Diaries)
 Edward ( Twilight)

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Write something in MY Guestbook♥

♥Translate to English♥

Besöks räknare

Blogg värde


Ovido - Quiz & Flashcards